19:15 h

Još od ranog djetinjstva sam volio pokretne šarene slike koje se zovu crtani film. Sjećam se onog famoznog  termina 19 i 15 pred dnevnik,  sjedneš ko pred hodžu i prođe tih desetak minuta ko dlan od dlan. Valjda nisu htjeli da pretjeraju sa istim pa su ih puštali samo po deset minuta. Od tad je prošlo mnogo mutne vode a mene ne popusti ta zaraza. Sjećam se onih jednostavnih crtanih poput Linije iliti Ćize koji je uvijek tersao na nerazumljivom jeziku, pa onda oni pipi i kuku, dva pileta koja se nešto ko vole. Već sam rekao da Popaja nisam gotivio zbog špinata, ali zato sam volio ono pile zvano Le piaf, isto tersaš ali je imao ubitačnu uvodnu muzičku temu. Da se maknem od peradi, gotivio sam i Strippy-ja sa svojim zaraznim smijehom, Gustava sa tri dlake na glavi, zauvijek u sjećanju ostaje njegova scena kao blagajnika koji isplaćuje pare kao i borba protiv sna sa šibicama između očnih kapaka, onda stara češka škola ‘Lolek i Bolek’ i ‘A je to’, ovi drugi su vam ona dvojica majstora koji imaju brilijantne ideje pomoću kojih se izvuku iz svakog problema, sve do ovih ušminkanih crtanih, dobro znanog dinamičnog dvojca koji su promovisali pojam ‘igra mačke i miša’ Toma i Jerry-ja, Bugs Bunny u novije vrijeme prekršten kao Zekoslav Mrkva i Daffy Duck koji me pomalo podsjeća na Mirvada Kurića po svom izgovoru. Ima toga još ali bolje da skratim. Sad sam trenutno na zarazi zvanoj Family guy, po meni najbolji iliti najinteligentniji crtani film za velike, namjerno nisam napisao za odrasle da to ne bi dobilo neku drugu konotaciju. Jednostavno Simpsonovi mu nisu dorasli. Garantovano utiče na podizanje raspoloženja, smijem se ko kreten. I upravo zbog tog smijanja me često mater obiđe u sobi da vidi jesam li poludio ili sam još normalan. Naravno čim vidi da gledam crtani odmah kaže da sam još dijete. Nikad odrasti u materinim očima.

21 komentar

  1. Klocka: Recimo da je bio previše lijen za moj ukus, mada sam imao majicu sa njim kako se skija i govori:’ Skiing is not dangerous, hiting the botom is that I'm worried about :~)

    deny007: Očigledno nisi još gledala Family Guy-a :~)

    mina76: Eh da, ta zmija sa malim samopouzdanjem, mada je meni više ličio na crva nego na zmiju :~)

  2. family guy od 2-4 sezone zakon. kad su najbolji nadjebaju simpsone u 16, al zato simpsoni deru dugoročno.

    ove nove familyja me baš i ne pogađaju u centar za smijeh u mozgu :S a ni stewie-ju baš ne idu fore ko nekad 🙁

  3. zomri: Možda je došlo do zamora materijala, tj. možda su se scenaristi umorili, ipak na scenariju za Simpsonove radi po 30-tak ljudi.

    Klocka: E tu mi je legendarno da su davali pola miliona dolara da naprave epizodu u kojoj kojot nadmudri pticu trkačicu :~)

  4. stripi i gustav najjači crtići ever…

    a one pipi i kuku, nisam znao kako se zovu, al znam da počinju… ono našaraju se dvije šarke, pa kane roza na jednu, pa plavo na drugu pa se njih dvoje pojave od onih žvrljotina…

    evoksi, transformersi, hi-man… itd… 😀

  5. meni nesto na pamet pade buba asa,inace sporedni lik ali sveprisutni eustahijev zivotni saputnik (kao i svaki japanac,oboruzan foto aparatom i crnim karate pojasom).zaboravio si na pink pantera,liliput,a ona ciza(cini mi se )zove se barum barum,uglavnom talijanski prica :)))

  6. defa: Dobro si se sjetio :~)

    Hybrid: Poštovanje i smatranje nekog odraslim nije ista stvar :~)

    CRNALJUBICICA: U pravu si, rijetko koji novi crtani je dobar.

    shizika: Tu sam da podsjetim :~)

    syg: Nisam zaboravio, ali da sam nabrajao sve onda bih teško stao. Ona ćiza se zove La linea provjereno, a barum barum je samo kao muzička podloga :~)

Komentariši